Postexcavatòrix

El racó de l'arqueologia catalana.

Si m’ho permeteu…

Si m’ho permeteu em faré una mica de propaganda.

Fa cosa d’un mes, el 20 de juny d’enguany, es va fer la xerrada de presentació del número 29 de la revista Singladures, una publicació semestral d’història local i comarcal de l’ajuntament de Vilassar de Mar. La xerrada va anar a càrrec meu, com meu és l’article que obre aquest número. Un article dedicat a l’investigació arqueològica sobre el pas dels romans al meu poble. És la meva primera publicació en paper i em fa certa il·lusió. L’article és sols un resum del que s’ha fet i descobert, però em sembla suficientment interessant com per compartir-lo amb vosaltres.

També he de dir que tot el número és molt bo. Us recomano que li feu un cop d’ull. Us deixo l’enllaç. És descàrrega directa. Si primer voleu saber on us he dirigit, aquesta és la pàgina des d’on podreu descarregar l’arxiu.

Gràcies per la vostra lectura.

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 21 Juliol 2011 by in arqueologia.
